دکوراسیون داخلی ایرانی

دکوراسیون داخلی ایرانی

دکوراسیون داخلی ایرانی

دکوراسیون داخلی ایرانی

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی، خانه‌ای از جنس نوستالژی‌ها

عرفان شریف نژاد


سبک و حس و حال فضا

با توجه به سلیقه خانواده غلامعلی پور که همگی دلبستگی خاصی به سبک کلاسیک داشته و عاشق نوستالژی‌ها هستند و با مشاوره‌های طراحشان که به شکلی جسورانه، سبک مدرن را با کلاسیک تلفیق کرده، با سبک تلفیقی مواجه می‌شویم که در نهایت نیز با توجه به اختلاف سن و سلایق، نتیجه دلنشینی برایشان باقی ماند. 


عرفان شریف نژاد


هزینه‌های بازسازی منزل ایرانی غلامعلی پور

ازآنجاکه وسایل خانه، تنها رنگ و بازسازی شده‌اند و فقط لوسترها به قیمت یک‌میلیون و پانصد هزار تومان از نمایشگاه خریداری شده، بیشترین هزینه، صرف تغییر دکوراسیون داخلی خانه و شامل کناف کاری، رنگ و پتینه، کاغذدیواری و نورپردازی شده که توسط گروه معماری رازنگر طراحی و اجرا شده است.


عرفان شریف نژاد


عرفان شریف نژاد


ورودی قوطی‌کبریتی این منزل ایرانی

ورودی خانه با انواع قوطی کبریت‌ها که طی سالیانی توسط اعضای خانواده کلکسیون شده و در قالب قابی در کنار هم چیده شده به شما خوش‌آمد گویی می‌کند و کمی آن‌طرف‌تر جالباسی که گهواره پسر خانواده بوده و پدر با خلاقیتی وصف‌ناپذیر آن را تغییر کاربری داده است جذابیت فضا را دوچندان می‌کند.


عرفان شریف نژاد


پذیرایی ایرانی، کنج دنج خانوادگی

این خانواده کوچک و آرام، لحظات آرامش و استراحتشان را در پذیرایی خانوادگیشان می‌گذارند و علاقه خاصی به این بخش از خانه دارند. بزرگ‌ترین چالش بازسازی این خانه، طراحی و پتینه دیوار پذیرایی بوده که ساعت‌ها با رنگ‌های مختلف آزمایش ‌شده تا به نتیجه مطلوب رسیده است.


عرفان شریف نژاد




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.