دکوراسیون داخلی ایرانی

دکوراسیون داخلی ایرانی

دکوراسیون داخلی ایرانی

دکوراسیون داخلی ایرانی

اجرای کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی نوعی روکش کف می باشد که بصورت کاملا یک دست و یکپارچه بر روی سطح بدون ایجاد درز بر روی سطوح مختلف همراه چسبندگی فوق العاده بروی سطوح بتنی ،ﺳﻄﻮح ﺻﻨﻌﺘﻲ،ﺳــﻄﻮح ﺑﻬﺪاﺷــﺘﻲ ، می توان گفت از بهترین پوشش های صنعتی می باشد.کفپوش اپوکسی در مدت زمان کوتاه قابل اجرا ،ترمیم سریع و آسان در مقایسه با دیگر کفپوش ها را دارد. مقاومت شیمیایی بالا در برابر اسیدها ،قلیاها، حلال ها ، روغن ها باعث شده تا نیاز به اپوکسی کف در آزمایشگاه ها ، پتروﺷـﻴﻤﻲ،ﭘﺎﻻﻳﺸـﮕﺎه ﻫـﺎ، ﻧﻴﺮوﮔـﺎه ﻫـﺎپیدا شود.

اجرای کفپوش اپوکسی

1- تمیزکاری اولیه سطح :ابتدا باید تمام گرد و خاک ،چربی ،هرگونه آلودگی از روی کف مورد نظر برداشته شود
2-  بند های کف سالن ، درزها و گودی باید از بین برود تا بستر برای کار آماده شود که این کار توسط دستگاه ساب و اسکراچر انجام می گردد.
3- پرایمر کاری مخصوص بتن بدلیل داشتن قدرت نفوذ بالا و دارای عمق بالا برای نفوذ به لایه های بتنی قبل از اجرای اپوکسی بروی کف قرار می گیرد تا چسبندگی کف و اپوکسی را راحت کند.
4- مرجله بعد ماستیک کاری می باشد این عمل برای جلوگیری از ترک در کف هایی که احتمال انبساط و انقباض شدن دارند از این ماده استفاده می شود . 

قیمت کفپوش اپوکسی

پارکت لمینت

پارکت لمینت

کفپوش پارکت لمینت به کفپوش هایی گفته می شود که برای پوشاندن کف ساختمان به کار می رود.کفپوش لمینت (پارکت لمینت) نوعی پوشش کف است که اصطلاحا به آن لمینت، لامینت، پارکت لمینت وحتی به اشتباه پارکت نیز می گویند.جنس لمینت از HDF با یک لایه ملامینه روی آن میباشد، HDF مخفف هارد، دانسیته، فایبربرد(Hard Density Fiberboard) است.

قیمت پارکت

برای اطلاع از قیمت پارکت می توانید در لیست بالا به فروشندگان و کارشناسان پارکت لمینت مراجعه و برای خرید پارکت لمینت  و یا استعلام از قیمت پارکت  لمینت به صفحه آنها مراجعه نمایید.اما اگر می خواهید بدانید که چه عواملی بروی قیمت پارکت لمینت تاثیر گذار است باید بگوییم که اولین المان برند آن می باشد

پارکت

کفپوش پارکت به کفپوش هایی گفته می شود که برای پوشاندن کف ساختمان به کار می رود.کفپوش پارکت  نوعی پوشش کف است که از چوب طبیعی ساخته شده است

حفاظ استیل

نرده استیل

نرده استیل نوعی حفاظ کنار پله و راه پله برای گرفتن نرده هنگام پایین آمدن به حساب می آید که جنس آن از نوع استیل می باشد.نرده استیل از مقاومت خوبی برخوردار می باشد و رنگ و جلوه زیبایی به راه پله ها می دهد.

حفاظ استیل

در بعضی از مواقع از نرده استیل برای حفاظ و جلوگیری از افتادن از ارتفاع در بالکن منازل و ادارجات نصب می شود که نمای زیبایی به ساختمان می دهد.

درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک به سیستم الکترومکانیکی گفته می شوند که به صورت هوشمند و اتوماتیک باز و بسته می شود. سیستم های درب بازکن اتوماتیک جهت رفاه بیشتر و همچنین با اهدافی همچون کنترل تردد افراد، کنترل تبادل دمای داخل وخارج ساختمان و مسائل حفاظتی و امنیتی در مکانهای مختلف بر روی انواع گوناگون درب ها مانند درب گاراژ ، درب حیاط ، درب ورودی ساختمان و حتی درب اتاق های ساختمان نصب و مورد استفاده قرار می گیرد . بعد از نصب این سیستم ها می توان تنها با فشار دادن شستی روی یک ریموت کنترل از فاصله مناسب درب را باز و بسته کرد و یا با نصب سنسورهای خاصی هنگام عبور و مرور در را به طور اتوماتیک باز و بسته کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای

در مکان های شلوغ ، پرتردد و پر رفت و آمد مانند بانک ها ، بیمارستان ها ، استادیوم ها ورزشی ، فرودگاه ها ،پاساژ و مراکز تجاری و … از درب اتوماتیک شیشه ای اسلاید استفاده  می شود.

درب اتوماتیک پارکینگ

درب بازکن های اتوماتیک هم برای درب های ریلی هم برای درب های لولایی وجود دارند که به دو دسته الکتروهیدرولیک و الکترومکانیک تقسیم می شوند.

درب ضد سرقت ارزان

درب ضد سرقت

امروزه برای بالا بردن سطح امنیت در منازل و ادارجات و جلوگیری از ورود سارقین به داخل حریم شخصی نیاز به درب ضد سرقت به طرز چشمگیری افزایش یافته است،در قدیم مکان های عمومی مانند بانک ها و ادارجات درب های ضد سرقت تهیه می شده ولی این نیاز به منازل مسکونی نیز وارد شده است،این گونه درب ضد سرقت علاوه بر داشتن قفل های ضد سرقت که نفوذ هرگونه دزدی را کاهش می دهد ،خود درب نیز از استانداردی برخوردار است به گونه است که مانع از تخریب درب می شود.درب های ضد سرقت در برابر هرگونه فشار بر سطح آن ،گوشه های درب ، بریدگی مقاوم می باشند.حتی در زمان حوادث غیر مترقبه مانند ریزش ساختمان ،زلزله، آتش سوزی و غیره مقاومت خاصی دارد.درب های ضد سرقت علاوه بر امنیت بر اساس استانداردهای محیطی همچون عایق سرما، گرما، باد رطوبت و صدا طراحی و ساخته شده است.

درب ضد سرقت ترک

درب ضد سرقت ترک عایق حرارت ،رطوبت وصدا می باشد در برابر فشار و ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.امروزه تولید کنندگان درب ضد سرقت از پشم نسوز در ساختار آن استفاده می کنند که آن را تبدیل به درب ضد سرقت ضد حریق کرده است.برای اطلاع از مشخصات و دیگر مزایای درب ضد سرقت ترک به بخش درب ضد سرقت ترک مراجعه کنید.

درب ضد سرقت ارزان

زمانی که صحبت از درب ضد سرقت ارزان می شود ذهن همه به سمت درب ضد سرقت چینی غیر استاندارد می رود که از نظر فنی و تخصصی اصلا درب ضد سرقت به حساب نمی آیند.