دکوراسیون داخلی ایرانی

دکوراسیون داخلی ایرانی

دکوراسیون داخلی ایرانی

دکوراسیون داخلی ایرانی

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

تعریف دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی عبارت است از " هماهنگ سازی طراحی شده برای به جلوه درآوردن رنگ ها ،اثاثیه و سایر اشیاء در یک اتاق یا ساختمان به صورت هنرمندانه "
زمانی که فکر می کنیم خانه خود راباید به بهترین چیدمان مبلمان منزل دیزاین و طراحی کنیم ، مانند  یک طراح دکوراسیون داخلی عمل می کنیم . دکوراسیون داخلی نیزمانند سایر سبک های هنری ،دارای ریزه کاری های متفاوتی است که بر اساس سلیقه ها و فرهنگ و نیاز زمان کنونی،دستخوش تغییر می شوند.حال با تعریف دکوراسیون داخلی متوجه می شویم که هر چیزی پیرامون ما دستخوش دیزاین و طراحی می باشد. از مهمترین بخش های خانه که برای صاحب منزل از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد و زیبایی آن جزء مهمترین ملاک های زیبایی منزل به حساب می آید  دکوراسیون داخلی اتاق خواب, دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام, دکوراسیون داخلی آشپزخانه, دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی می باشد.


دکوراسیون داخلی منزل

امروزه هریک از اعضای خانواده توجه زیادی به طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان فضای خانه و اتاق ها می دهد .رنگی بودن ، منحصر به فرد بودن چیدمان ،مدرن و کلاسیک بودن،کوچک یا بزرگ بودن منزل،اقتصادی فکر کردن همه وهمه در کنارهم باعث شده تا وسواس خاصی در تزیین منزل پیش بیاید.

در دکوراسیون داخلی خانه باید به نکات ابتدایی زیر دقت کنید:

1- کوچک و بزرگ بودن منزل

2-نور تاثیر فراوانی بر روی چیدمان و دکوراسیون داخلی منزل دارد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.